V mesecu novembru 2015 je v vseh naših knjižnicah potekala Raziskava med člani, uporabniki in neuporabniki knjižnice, ki jo je za nas izvedlo podjetje Interstat iz Maribora.
Z raziskavo smo želeli preveriti, kako so člani in uporabniki knjižice zadovoljni z obstoječimi storitvam in ponudbo knjižnice ter kaj si želijo v prihodnosti, zato da bi na podlagi odgovorov lahko izboljšali storitve in jih prilagodili željam članov in uporabnikov. Zanimalo nas je, s kakšnimi storitvami bi lahko pritegnili prebivalce Posočja, ki še ne obiskujejo knjižnice.
Raziskava je pokazala, da so člani v vseh naših knjižnicah zelo zadovoljni s storitvami knjižnice. Vse naše storitve so prejele povprečno oceno nad nivojem zadovoljstva. Med vsemi so najvišje ocene zadovoljstva prejeli zaposleni v knjižnici.
V prihodnje si člani želijo več prostora oz. dejavnosti za druženje in preživljanje prostega časa, večji obseg storitev preko spleta, bolj prijazno ureditev gradiva in lažji dostop do domoznanske zbirke. V prizidku Knjižnice Tolmin se jim zdi najpomembneje zagotoviti prostor za individualno delo, prostor za druženje, dvigalo in preselitev otroškega oddelka v pritličje.
Uporabniki, ki knjižnico sicer uporabljajo in so dobro obveščeni o naših storitvah, se v knjižnico ne včlanijo zaradi pomanjkanja časa, preredke uporabe, 10,9 % zaradi plačila članarine.
Neuporabniki so najpogosteje navedli, da storitve knjižnice ne potrebujejo in je tudi nimajo časa obiskovati. Še najbolj bi jih zanimalo pregledovanje časopisov in revij v čitalnici oz. izposoja revij na dom.
Bolj podrobno o rezultatih raziskave si lahko preberete na povezavi.
Vsem, ki ste nam s svojimi odgovori pomagali do ugotovitve stanja in povedali, kaj si od nas želite v prihodnosti, se najlepše zahvaljujemo.